Heerlijk Buiten

Gebiedsadviescommissie Krimpenerwaard

Het Algemeen Bestuur heeft voor elk van de werkgebieden, Krimpenerwaard en Reeuwijkse Plassen e.o., een gebiedsadviescommissie ingesteld.

  • Elke commissie heeft een voorzitter (lid uit het Algemeen Bestuur)
  • De leden zijn raadsleden, door hun eigen gemeenteraad voorgedragen (benoemd door Algemeen Bestuur)
  • De commissies adviseren het bestuur van het eigen werkgebied
  • Adviesterreinen: beheer- en ontwikkelplan, investeringsvoorstellen en hoofdlijnen van de kwaliteitskaders voor het beheer en de exploitatie
  • Een commissie brengt advies uit binnen de kaders en de context van de regionale doelstellingen van Groenalliantie Midden-Holland
  • De commissies kunnen met andere partijen zoals gebruikersgroepen, ondernemers of het waterschap contact hebben voor advies of afstemming

Gebiedsadviescommissie Krimpenerwaard (KW)

Mevr. D. Blok (voorzitter) - Gemeente Krimpenerwaard
Dhr. J.H. Blankenberg (plaatsvervangend voorzitter) - Gemeente Krimpen aan den IJssel
Dhr. A. Bening - Gemeente Krimpenerwaard
Mevr. N.E. van der Zijl - Vuijk - Gemeente Krimpenerwaard
Dhr. R.J.F. van der Ven - Gemeente Krimpen aan den IJssel
Mevr. W.J. van Leeuwen-Broere - Gemeente Krimpen aan den IJssel

De vergaderingen van 2017 zijn gepland op:

22 juni 17:30-19:00 uur
12 oktober 17:30-19:00 uur
14 december 17:30-19:00 uur

-------------

Vergadering van 22 juni 2017:

Agenda

1. Opening mededelingen
- Wijziging gemeenschappelijke regeling
- Jaarstukken 2016 en ontwerp begroting 2018, met aanbiedingsbrief aan de deelnemers 
- Haalbaarheidsonderzoek ruiterpaden en ruiterroutes
- Beeldtaal Groenalliantie
2. Verslag vergadering van 28 november 2016
3. Onderzoek veiligheid en vindbaarheid van personen in de gebieden
4. Oppakken aandachtspunten van AB, DB, GAC, en raadsinformatiebijeenkomst bij projecten KW en uitvoeringsplan RP
5. Rondvraag/Sluiting.